Σε όλο τον κόσμο, οι άνθρωποι αφιερώνουν κατά μέσο όρο 4 ώρες και 37 λεπτά την ημέρα κοιτάζοντας οθόνες smartphone, ελέγχοντάς τες περίπου 58 φορές την ημέρα, σύμφωνα με την Statista.
Οι Γκανέζοι προηγούνται στον χρόνο μπροστά σε οθόνες, αφιερώνοντας πάνω από 5 ώρες και 43 λεπτά καθημερινά, ακολουθούμενοι από κατοίκους στις Φιλιππίνες (5 ώρες και 21 λεπτά) και τη Βραζιλία (5 ώρες και 12 λεπτά).
Στην Ευρώπη, οι Ρώσοι κατέλαβαν την πρώτη θέση καθώς αφιερώνουν κατά μέσο όρο 4 ώρες και 7 λεπτά την ημέρα στα smartphones τους, κάτι που αντιστοιχεί στην 17η θέση στην παγκόσμια κατάταξη. Ακολουθούν η Τουρκία (4 ώρες και 4 λεπτά, 18η θέση) και η Βουλγαρία (3 ώρες και 4 λεπτά, 22η θέση).
Οι Δανοί αποδείχθηκαν οι πιο «συγκρατημένοι» μεταξύ των Ευρωπαίων – ο μέσος όρος τους είναι μόνο 2 ώρες και 27 λεπτά την ημέρα.
Οι Ιάπωνες περνούν τον λιγότερο χρόνο μπροστά στα smartphones τους στον κόσμο – μόνο 1 ώρα και 47 λεπτά την ημέρα.
Πηγή: newsbomb.gr
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.