Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου, 2025
12.2 C
Heraklion

Οι απαντήσεις για την σύνδεση Καστελίου και Μεσαράς

Απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα που δείχνουν τα λάθη και τις παραλείψεις της Κυβέρνησης της ΝΔ σε δυο κομβικά έργα υποδομών της Κρήτης, ζήτησε ο Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Βουλευτής Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης, κατά την συζήτηση στην Βουλή δυο σχετικών Επίκαιρων Ερωτήσεων προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών.

Οι Ερωτήσεις αναλυτικά:

Παραμένει χωρίς οδική σύνδεση με το αεροδρόμιο Καστελίου η περιοχή της Μεσαράς

Ο Χάρης Μαμουλάκης υπενθύμισε ότι το έργο του νέου αεροδρομίου ξεκίνησε και φέρει την σφραγίδα του ΣΥΡΙΖΑ, συνεχίζεται από τη ΝΔ, αλλά είναι απαραίτητο να έχει και τις κατάλληλες οδικές συνδέσεις, ενώ επεσήμανε τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά της περιοχής της Μεσαράς, σε αγροτικό, τουριστικό και οικιστικό επίπεδο. «Στη σύμβαση παραχώρησης, υπάρχει υποχρέωση προς την ανάδοχο εταιρεία να κατασκευάσει τις αρτηρίες σύνδεσης τόσο προς τον βορά με τον ΒΟΑΚ, όσο και προς τον νότο και τον ΝΟΑΚ» ανέφερε ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας ότι δεν έχει γίνει τίποτα για τη σύνδεση με την Μεσαρά με αποτέλεσμα αυτή να γίνεται μέσω Ηρακλείου και ρωτώντας: «Σε τι ενέργειες προτίθεστε να προβείτε, ώστε να αναβαθμιστεί η οδική σύνδεση μεταξύ του νέου αεροδρομίου Καστελίου και της ευρύτερης περιοχής του κάμπου της Μεσαράς;».

Εκτός εγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος το έργο Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος του ΒΟΑΚ

Ο Χάρης Μαμουλάκης καυτηρίασε την αλαζονική στάση του πρώην Υπουργού Κώστα Καραμανλή που επί 4 περίπου χρόνια απλώς ειρωνευόταν τον ΣΥΡΙΖΑ και αποποιούταν των ευθυνών του και τόνισε ότι αποδείχθηκε δείγμα λαϊκισμού η κυβερνητική φιέστα που στήθηκε με την παρουσία του Πρωθυπουργού τον Σεπτέμβριο του 2022, στην δήθεν έναρξη των εργασιών του ΒΟΑΚ στο τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος. Αναφέροντας ότι μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει απολύτως κανένα έργο, ότι ο ανάδοχος πήρε το έργο με μονοψήφιο αριθμό έκπτωσης και ότι το τρέχον χιλιόμετρο θα κοστίσει στο ελληνικό δημόσιο 10.000.000 ευρώ, κάτι που τον καθιστά τον ακριβότερο δρόμο στην Ευρώπη, ίσως και στον κόσμο, ο Χάρης Μαμουλάκης ζήτησε ξεκάθαρες απαντήσεις στα ερωτήματα: «Που οφείλεται η εννεάμηνη καθυστέρηση ολοκλήρωσης, παράδοσης και έγκρισης των μελετών; Η εν λόγω καθυστέρηση οφείλεται σε υπαιτιότητα του δημοσίου και η οποία ενδέχεται να εγείρει ζήτημα αξίωσης αποζημιώσεων από  πλευράς αναδόχου; Έχει αιτηθεί ο ανάδοχος αποζημίωση και ποιο το ύψος αυτής;».

Δεν παρέλειψε επίσης να τονίσει ότι σύμφωνα με τις αποφάσεις του Υπουργείου για τις αλλεπάλληλες παρατάσεις που έχει δώσει στο έργο, οι «λόγοι καθυστέρησης εκτέλεσης εργασιών είναι αποκλειστικής ευθύνης και κυρίως υπαιτιότητας του Δημοσίου». Γεγονός που ελλοχεύει το κίνδυνο να διεκδικήσει ο ανάδοχος πρόσθετες αποζημιώσεις από το Ελληνικό Δημόσιο για τον χρόνο που δεν εργάστηκαν τα μηχανήματά του.

Ροή

The Hottest Wearable Tech and Smart Gadgets of the Year Will Amaze You

Find people with high expectations and a low tolerance...

New Technology Will Help Keep Your Smart Home from Becoming Obsolete

Find people with high expectations and a low tolerance...

Apple Computers Climb the List of the Top Gadgets in Forbes Magazine

Find people with high expectations and a low tolerance...

New Soundboard from Bose Review: Pricing is Not Always the Only Criteria

Find people with high expectations and a low tolerance...

Discover the Newest Waterproof and Rugged Smartphones that Come on Sale

Find people with high expectations and a low tolerance...
spot_img
spot_img
spot_img

Popular Categories