Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου, 2025
12.2 C
Heraklion

Αν χρησιμοποιείτε αυτές τις 3 φράσεις, ακούγεστε άπειροι στη δουλειά

Συχνά λένε στους νέους που μπαίνουν στο εργατικό δυναμικό «να προσποιούνται ότι έχουν εμπειρία μέχρι να τα καταφέρουν» και να συμπεριφέρονται σαν να ξέρουν για τι πράγμα μιλάνε, ακόμα και όταν δεν το ξέρουν. Αν και αυτή δεν είναι πάντα η καλύτερη συμβουλή, δεν είναι επίσης καλή ιδέα να στρίψετε πολύ μακριά προς την άλλη κατεύθυνση και να ξεκαθαρίσετε ότι μόλις ξεκινάτε. Για να αποφύγετε να ακούγεστε άπειροι στη δουλειά, ίσως θέλετε να μην χρησιμοποιείτε συγκεκριμένες φράσεις.

ADVERTISEMENT

Σύμφωνα με την Adrian Granzella Larssen , την αρχισυντάκτρια του The Muse, αποφύγετε να χρησιμοποιείτε αυτές τις φράσεις στη δουλειά εάν θέλετε να ακούγεστε πιο έμπειροι και ώριμοι.

Αποφύγετε αυτές τις 3 φράσεις που σας κάνουν να ακούγεστε άπειροι στη δουλειά

  1. “Γεια, είμαι [όνομα].”
  2. «Είμαι ο [τίτλος εργασίας κατώτερου επιπέδου]».
  3. «Πρέπει να ρωτήσω το αφεντικό μου».

«Γεια, είμαι [όνομα]»

Αυτό είναι μια χαρά την ώρα της διασκέδασης, αλλά το να συστήνεστε μόνο με το μικρό σας όνομα δεν επιτρέπει στο άτομο με το οποίο μιλάτε να γνωρίζει οτιδήποτε άλλο για εσάς και πού ανήκετε.

Αντίθετα, η Granzella Larssen προτείνει να συστηθείτε με το όνομα και το επώνυμό σας και γιατί συμμετέχετε στη συνάντηση ή σε ένα έργο—κάτι όπως, «Γεια, είμαι η τάδε και είμαι στην ομάδα επιχειρηματικής ανάπτυξης».

«Είμαι ο [τίτλος εργασίας κατώτερου επιπέδου]»

Στο προηγούμενο παράδειγμα, ίσως αναρωτηθήκατε γιατί η Granzella Larssen δεν πρότεινε να συστηθείτε με τον συγκεκριμένο τίτλο εργασίας σας και όχι με την ομάδα ή το τμήμα σας. Ο λόγος για αυτό είναι ότι ως κάποιος που ξεκινάει την καριέρα σας, ο τίτλος εργασίας σας μπορεί να μην είναι ακριβώς εντυπωσιακός και μπορεί να επιστήσει την προσοχή στην έλλειψη εμπειρίας σας.

Εάν συμβαίνει αυτό, κρατήστε το γενικό. Αντί να συστήνεστε ως «ο βοηθός σύνταξης», πείτε κάτι σαν «Είμαι μέλος της συντακτικής ομάδας».

«Πρέπει να ρωτήσω το αφεντικό μου»

Ανεξάρτητα από το πού κατατάσσεστε στον εργασιακό χώρο, θα υπάρξουν αποφάσεις που δεν μπορείτε να πάρετε μονομερώς. Αν και αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό και αναμενόμενο, δεν χρειάζεται να τραβήξετε την προσοχή σε αυτό.

Αντίθετα, η Granzella Larssen συνιστά να ακούγεσαι σαν «σκεπτόμενος συνεργάτης» και όχι ως υφιστάμενος κάποιου. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να πείτε κάτι σαν: «Αυτό το σχέδιο ακούγεται υπέροχο — επιτρέψτε μου να το περάσω από την ομάδα μου πριν προχωρήσω».

Πηγή: enikos.gr

Ροή

The Art of Mindfulness and Health: New Meaning and Happiness in Life

Find people with high expectations and a low tolerance...

Exploring Different Digital Hobbies in the New Virtual Reality Games

Find people with high expectations and a low tolerance...

Plant-Based Living: A Detailed Guide: What to Eat and What to Avoid

Find people with high expectations and a low tolerance...

Interior Design Trends to Watch Out for When Planning a Home Renovation

Find people with high expectations and a low tolerance...

The Minimalism Movement Explained in Great Detail by Healh Experts

Find people with high expectations and a low tolerance...
spot_img
spot_img
spot_img

Popular Categories