Τη μεγαλύτερη δυνητική δυναμική εμφανίζει ένα κόμμα υπό την Μαρία Καρυστιανού, η πιθανότητα ψήφου φτάνει στο 32,3% – Στο 24% το «κόμμα Τσίπρα», στο 16,3% το «κόμμα Σαμαρά» – Σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα εκείνοι που δηλώνουν βεβαιότητα για την ψήφο τους – Με διακομματικά χαρακτηριστικά η αποδοχή Μητσοτάκη για την πρωθυπουργία – Δείτε την παρουσίαση της έρευνας
Διακομματικά χαρακτηριστικά εμφανίζει η αποδοχή Μητσοτάκη για την πρωθυπουργία σύμφωνα με το β’ μέρος της δημοσκόπησης της Marc που παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1.
Ο πρωθυπουργός επιλέγεται από το 14,6% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2023, από το 8,7% του «άλλου κόμματος», από το 6,7% των ψηφοφόρων του ΚΚΕ, ακόμα και από το 4,1% των ψηφοφόρων του… ΣΥΡΙΖΑ.
Το σενάριο για κόμμα Καρυστιανού
Η εταιρεία καταγράφει τη δυνητική δυναμική σχημάτων υπό τον Αλέξη Τσίπρα, τον Αντώνη Σαμαρά και την Μαρία Καρυστιανού, με την τελευταία να καταγράφει και στη συγκεκριμένη μέτρηση την ισχυρότερη πιθανότητα ψήφου.
Το 15,1% δηλώνει ότι σίγουρα θα ψήφιζε ένα τέτοιο κόμμα, ενώ ο χώρος ευρύτερης επιρροής φτάνει το 17,2% φτάνοντας έτσι στο 32,3% τη δυνητική επιρροή μίας τέτοιας κίνησης. Το κοινό της κας Καρυστιανού αποτελούν κατά πλειοψηφία γυναίκες, αλλά και οι νεότερες γενιές – είναι χαρακτηριστικό ότι η δυνητική ψήφος (σίγουρα ναι και μάλλον ναι) φτάνει στο 46,3% και πέφτει στο 17% στις ηλικίες από 65 ετών και άνω.
Μάλιστα, διεισδύει τόσο στην Ελληνική Λύση – η επιρροή της φτάνει το 47,6%, όσο και στον ΣΥΡΙΖΑ (36,2%), όπως και στο ΠΑΣΟΚ (35,3%) αλλά και στη ΝΔ (10,1%)
Το «κόμμα Τσίπρα»
Η συνολική πιθανότητα ψήφου για ένα κόμμα Τσίπρα μετρήθηκε στο 24% , με το 10,2% να δηλώνει «σίγουρα ναι» και το 13,8% «μάλλον ναι».
Η συνολική πιθανότητα ψήφου μεταξύ εκείνων που δηλώνουν σήμερα ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ φτάνει στο… 91,3%, η διείσδυση στο ΠΑΣΟΚ φτάνει το 23,8%, στην Πλεύση Ελευθερίας στο 24% (παρά τις συνεχείς επιθέσεις της Ζωής Κωνσταντοπούλου στον πρώην πρωθυπουργό) και στην Ελληνική Λύση στο 23,2%.
Σημειώνεται ότι ο Αλέξης Τσίπρας επιλέγεται για την πρωθυπουργία από έναν στους τρεις ψηφοφόρους του ΚΚΕ.
Το κόμμα Σαμαρά
Για τον Αντώνη Σαμαρά, η δυναμική φτάνει στο 16,3%, αλλά με χαμηλό (5,8%) το ποσοστό της βέβαιης ψήφου. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ένα κόμμα Σαμαρά επηρεάζει το 26,6% του ΠΑΣΟΚ, ένα 24,.7% της Ελληνικής Λύσης, ένα 21% του ΣΥΡΙΖΑ και ένα 8,7% εκείνων που προτίθενται να ψηφίζουν ΝΔ.
Ο πρώην πρωθυπουργός έχει κοινό (11,6%) στην Πλεύση Ελευθερίας, αλλά «περνάει» θετικά (18,7) σε εκείνους που επιλέγουν εξωκοινοβουλευτικά κόμματα, όπως και στους αναποφάσιστους (18%).
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.