Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου υγείας, πρωταθλητισμό στα επί πληρωμή ιατρεία το απόγευμα κάνουν κυρίως τα πανεπιστημιακά νοσοκομεία όλης της χώρας, αφού ο αριθμός των ιατρείων που γίνονται τις απογευματινές ώρες είναι πολύ υψηλότερος από ότι στα υπόλοιπα νοσοκομεία.
Πρώτο στη λίστα με τα περισσότερα απογευματινά ιατρεία σε ολόκληρη τη χώρα είναι το Πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Λάρισας, όπου την περσινή χρονιά που υπάρχουν συγκεντρωμένα τα στοιχεία από το υπουργείο Υγείας, πραγματοποιήθηκαν 44.485 ιατρεία. Ακολουθεί το νοσοκομείο «Ανδρέας Συγγρός» στην Αθήνα με 43.154 απογευματινά ιατρεία.
Στην λίστα με τα πρώτα 10 νοσοκομεία, συγκαταλέγονται το ΠΑΓΝΗ και το Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου.
Αναλυτικά τα δέκα νοσοκομεία με τα περισσότερα απογευματινά ιατρεία:
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.