ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Σάββατο, 06/12/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Ελλάδα»Πώς θα βάζουμε βαθμό στα νοσοκομεία – Βήμα βήμα όλη η διαδικασία

    Πώς θα βάζουμε βαθμό στα νοσοκομεία – Βήμα βήμα όλη η διαδικασία

    10/07/2025, 4:27 μμ4 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.
    Ελλείψεις σε προσωπικό και υλικά, μεγάλος χρόνος αναμονής, ανεπαρκείς υποδομές: μπορεί αυτή να είναι η γενικότερη εικόνα που επικρατεί για τα δημόσια νοσοκομεία, όμως το εάν επιβεβαιωθεί και στην πράξη θα φανεί από την αξιολόγηση που θα κάνουν οι ίδιοι οι ασθενείς. Πρόκειται για τη βαθμολόγηση των παροχών των νοσοκομείων του ΕΣΥ που ξεκινά άμεσα και την οποία θα μπορούν να κάνουν όλοι οι ασθενείς άνω των 18 ετών που νοσηλεύτηκαν έστω και για ένα βράδυ. Θα αφορά προς το παρόν όλα τα νοσοκομεία, εκτός τα παιδιατρικά και τις ογκολογικές κλινικές που θα έχουν ενταχθεί μέχρι το τέλος του έτους.
    Συνολικά 35 ερωτήσεις θα σκιαγραφούν το επίπεδο και τις υπηρεσίες των νοσοκομείων. Η διαδικασία ξεκινά μετά την έξοδο του ασθενή από το νοσοκομείο.
    Ο πολίτης λαμβάνει στο κινητό του ένα γραπτό μήνυμα, το οποίο περιέχει έναν σύνδεσμο για την πλατφόρμα αξιολόγησης. Αυτό θα γίνεται 3 ημέρες μετά το εξιτήριο σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες. Ακολουθώντας αυτόν τον σύνδεσμο, μεταφέρεται σε μια ασφαλή σελίδα όπου καλείται να επιβεβαιώσει την ταυτότητά του, ένα βήμα απαραίτητο για να διασφαλιστεί η γνησιότητα και η αξιοπιστία των απαντήσεων. Αφού ολοκληρωθεί η αυθεντικοποίηση, ο χρήστης εισέρχεται στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής και ξεκινά η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Η αξιολόγηση οργανώνεται σε οκτώ βασικούς άξονες, οι οποίοι καλύπτουν όλες τις πτυχές της εμπειρίας του ασθενή. Οι απαντήσεις δίνονται ανώνυμα μέσα από απλές ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Αναλυτικά οι άξονες αξιολόγησης: Προσβασιμότητα: Εξετάζεται το πόσο εύκολη ήταν η πρόσβαση του πολίτη στο νοσοκομείο. Περιλαμβάνει στοιχεία όπως η τοποθεσία, η ευκολία στη μετακίνηση, η δυνατότητα επικοινωνίας για ραντεβού ή πληροφορίες, αλλά και η προσβασιμότητα για άτομα με αναπηρία. Πώς θα βάζουμε βαθμό στα νοσοκομεία -  Βήμα βήμα όλη η διαδικασία Συντονισμός φροντίδας: Ο άξονας αυτός αφορά το κατά πόσο οι υπηρεσίες ήταν συντονισμένες μεταξύ τους. Ο πολίτης καλείται να απαντήσει αν υπήρξε συνέπεια στην παρακολούθησή του, αν οι γιατροί και το προσωπικό συνεργάστηκαν αποτελεσματικά και αν ένιωσε ότι η φροντίδα του ήταν καλά οργανωμένη. pin
    Ποιότητα φροντίδας και αλληλεπίδραση με το προσωπικό: Εδώ αξιολογείται η συμπεριφορά και η στάση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, η προθυμία τους να βοηθήσουν, το ενδιαφέρον που έδειξαν, αλλά και η αίσθηση ασφάλειας και εμπιστοσύνης που ενέπνευσαν στον ασθενή. pin Υποστήριξη και συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων: Ο ασθενής καλείται να εκτιμήσει εάν είχε επαρκή ενημέρωση για την κατάστασή του, εάν του εξηγήθηκαν οι θεραπευτικές επιλογές και αν του δόθηκε η δυνατότητα να συμμετέχει ενεργά στις αποφάσεις που αφορούσαν την υγεία του. Καθαριότητα, υγιεινή και σίτιση: Εξετάζεται η καθαριότητα των χώρων (θαλάμων, τουαλετών κ.ά.), η γενική αίσθηση υγιεινής στο νοσοκομείο, καθώς και η ποιότητα και καταλληλότητα της σίτισης. Υποστήριξη και ενημέρωση κατά την έξοδο: Μετριέται το κατά πόσο ο ασθενής έλαβε τις απαραίτητες οδηγίες και πληροφορίες όταν ολοκλήρωσε τη νοσηλεία του. Περιλαμβάνει ερωτήσεις για τη συνταγογράφηση, τη συνέχιση της θεραπείας στο σπίτι, ή την επικοινωνία με γιατρούς μετά την έξοδο. pin Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας: Εδώ καταγράφεται αν ο πολίτης γνώριζε την ύπαρξη αυτού του γραφείου, αν του εξηγήθηκε ο ρόλος του και αν είχε τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε αυτό σε περίπτωση παραπόνων ή δυσκολιών. Γενική/συνολική αξιολόγηση: Στο τέλος, δίνεται στον πολίτη η δυνατότητα να κάνει μια γενική αποτίμηση της εμπειρίας του, συνοψίζοντας την εντύπωση που του άφησε η νοσηλεία του στο συγκεκριμένο νοσοκομείο. pin pin Η διαδικασία διαρκεί περίπου 3 λεπτά και ο ασθενής θα έχει στη διάθεσή του 7 ημέρες για να απαντήσει. “Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε όσους ασθενείς έχουν λάβει εξιτήριο από κάποιο δημόσιο νοσοκομείο. Στόχος είναι να δώσουμε φωνή στους χρήστες. Να μάθουμε τη δικιά τους πραγματική γνώμη για την εμπειρία που βίωσαν. Ως πολιτική ηγεσία να έχουμε την εικόνα είτε των επιτυχιών, είτε των αποτυχιών των νοσοκομείων μας σε επίπεδο κλινικής, όχι σε επίπεδο νοσοκομείου, από τα πιο απλά και καθημερινά, όπως αν το νοσοκομείο είχε χαρτί τουαλέτας, σεντόνι ή γρήγορη ανταπόκριση των νοσηλευτών μέχρι τα πιο σύνθετα και τα πιο μεγάλα, όπως αν είχε μεγάλη αναμονή, ορθή διάγνωση και ούτω καθ’ εξής” ανέφερε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξη τύπου. Πηγή: capital.gr
    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΠέμπτη 10/07/2025
    επομενο Λ. Παπαγιαννάκης: «Η κυβέρνηση ταΐζει στο στόμα τον ρατσισμό»

    σχετικα νεα

    Το ανατριχιαστικό βίντεο για τις γυναικοκτονίες: Θύματα «ζωντανεύουν» με Τεχνητή Νοημοσύνη

    25/11/2025, 2:51 μμ

    Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σήμερα και αύριο – Κακοκαιρία Adel από την Πέμπτη – Ποιες περιοχές θα πλήξει

    25/11/2025, 2:16 μμ

    Ν. Αντωνόπουλος: «Μικρές οι αυξήσεις που διαφημίζει η κυβέρνηση»

    25/11/2025, 12:03 μμ

    Με τεχνητή νοημοσύνη τα ραντεβού στο ΕΣΥ

    25/11/2025, 8:12 πμ

    Ξεκίνησε η νέα Πλαστική Κάρτα Αναπηρίας – 250 ευρώ σε ΑμεΑ και ανασφάλιστους υπερήλικες

    24/11/2025, 8:01 μμ

    Επτά μεγάλες αλλαγές για διαθήκες και κληρονομιές – Καταργούνται εντελώς οι λόγοι αποποίησης της κληρονομιάς λόγω χρεών

    24/11/2025, 6:38 μμ
    Ροη ειδησεων

    Τρίτη 25/11/2025

    25/11/2025, 3:55 μμ

    Δημοπρατείται με 3,2 εκατ. ευρώ το έργο ανάπλασης και προστασίας της παραλίας της Αγίας Πελαγίας

    25/11/2025, 3:09 μμ

    «Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνεις», στις εκλογές της Νομαρχιακής Ηρακλείου

    25/11/2025, 2:57 μμ

    Το ανατριχιαστικό βίντεο για τις γυναικοκτονίες: Θύματα «ζωντανεύουν» με Τεχνητή Νοημοσύνη

    25/11/2025, 2:51 μμ

    Προχωρούν οι εργασίες κατασκευής της μονάδας της ΔΕΥΑΗ που θα παράγει επιπλέον 30.000 κυβικά νερού άρδευσης τη μέρα

    25/11/2025, 2:35 μμ

    Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σήμερα και αύριο – Κακοκαιρία Adel από την Πέμπτη – Ποιες περιοχές θα πλήξει

    25/11/2025, 2:16 μμ

    Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται την Παρτιζάν του Ομπράντοβιτς

    25/11/2025, 1:54 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}