ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Σάββατο, 06/12/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Τεχνολογία»Θέλουν… ευγένεια τα Chatbots της τεχνητής νοημοσύνης

    Θέλουν… ευγένεια τα Chatbots της τεχνητής νοημοσύνης

    06/03/2024, 9:36 πμ2 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.

    Η καλοσύνη και οι σωστοί τρόποι είναι αξίες που όλοι θα έπρεπε να έχουν στη ζωή τους, ακόμη και όταν μιλάνε με την… τεχνητή νοημοσύνη.

    Ο λόγος είναι πως τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLM) τείνουν να δίνουν καλύτερες απαντήσεις όταν ο χρήστης κάνει ερωτήσεις με σεβασμό. Αντιθέτως όταν αυτό δεν γίνεται, «επηρεάζει σημαντικά την απόδοση του LLM», σύμφωνα με μια νέα διαπολιτισμική ερευνητική εργασία.

    Ειδικότερα όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα, οι «αγενείς προτροπές μπορεί να οδηγήσουν σε κακή απόδοση του μοντέλου, και να το οδηγήσουν σε λανθασμένες απαντήσεις και παράλειψη πληροφοριών», όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές.

    Για να φτάσουν ωστόσο, στο παραπάνω συμπέρασμα όσοι συμμετείχαν στην έρευνα δοκίμασαν έξι chatbots σε δεκάδες εργασίες, χρησιμοποιώντας έως και 150 προτροπές ανά εργασία.

    Στα συμπεράσματα που κατέληξαν είναι ότι τα LLM αντικατοπτρίζουν ορισμένα ανθρώπινα χαρακτηριστικά επικοινωνίας, πράγμα που σημαίνει ότι η ευγένεια προς τα chatbot τείνει να παράγει καλύτερες απαντήσεις, όπως ακριβώς κάνει η ευγένεια στην ανθρώπινη συνομιλία.

    Η διατριβή αποδείχθηκε αληθινή σε όλες τις προτροπές στα Αγγλικά, Κινέζικα και Ιαπωνικά και με κάθε δοκιμασμένο chatbot. «Οι αγενείς προτροπές συχνά οδηγούν σε κακή απόδοση, αλλά η υπερβολική κολακεία δεν είναι απαραίτητα ευπρόσδεκτη», διαπίστωσαν οι ερευνητές.

    Ουσιαστικά, όπως σημειώνεται στη σχετική έρευνα ένα αποτέλεσμα των υπερβολικά αγενών ή κολακευτικών προτροπών ήταν ότι παρήγαγαν μεγαλύτερες απαντήσεις στα αγγλικά και στα κινέζικα.

    Παρόλα αυτά, τα chatbots δεν έχουν αισθήσεις ή συναισθήματα και η ευγένεια των ανθρώπων δεν τα κάνει να αισθάνονται καλά, σίγουρα όμως η σωστή χρήση τους τα οδηγεί σε σωστότερες απαντήσεις…

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΠοζάρει ως μοντέλο η Μόνια Λεβίνσκι
    επομενο Πότε αρχίζει η παραγραφή φορολογικών υποθέσεων

    σχετικα νεα

    Πληροφορική: Οι νέοι τομείς επέκτασης, το ΑΙ, η άμυνα και οι επόμενες εξαγορές

    19/10/2025, 9:27 πμ

    Τι σημαίνει αν βλέπετε ένα διπλό σύμβολο Wi-Fi στην οθόνη του τηλεφώνου σας;

    11/10/2025, 2:15 μμ

    Μπαίνει γερά το Netflix και διεκδικεί αγώνες του Champions League

    09/10/2025, 3:28 μμ

    Νέα ανάπτυξη στο ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο το 2024, σύμφωνα με έκθεση

    29/09/2025, 5:01 μμ

    Η ΑΙ στην εκπαίδευση: Επανάσταση ή Κίνδυνος;

    27/09/2025, 2:52 μμ

    710 στελέχη της αγοράς ICT συμμετείχαν στη βράβευση των κορυφαίων έργων της χρόνιας

    21/09/2025, 8:00 μμ
    Ροη ειδησεων

    Τρίτη 25/11/2025

    25/11/2025, 3:55 μμ

    Δημοπρατείται με 3,2 εκατ. ευρώ το έργο ανάπλασης και προστασίας της παραλίας της Αγίας Πελαγίας

    25/11/2025, 3:09 μμ

    «Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνεις», στις εκλογές της Νομαρχιακής Ηρακλείου

    25/11/2025, 2:57 μμ

    Το ανατριχιαστικό βίντεο για τις γυναικοκτονίες: Θύματα «ζωντανεύουν» με Τεχνητή Νοημοσύνη

    25/11/2025, 2:51 μμ

    Προχωρούν οι εργασίες κατασκευής της μονάδας της ΔΕΥΑΗ που θα παράγει επιπλέον 30.000 κυβικά νερού άρδευσης τη μέρα

    25/11/2025, 2:35 μμ

    Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σήμερα και αύριο – Κακοκαιρία Adel από την Πέμπτη – Ποιες περιοχές θα πλήξει

    25/11/2025, 2:16 μμ

    Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται την Παρτιζάν του Ομπράντοβιτς

    25/11/2025, 1:54 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}