ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • LIFESTYLE
    • Κίνηση στους δρόμους
    • Ο Καιρός στην Κρήτη
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
    • Θέμα Κρήτης 103,1 Πρόγραμμα
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    Δευτέρα, 08/12/2025 Κεντρικο Δελτιο Ειδήσεων
    Εφημερεύοντα Φαρμακεία Εφημερεύοντα   Κίνηση στους δρόμους Κίνηση   Καιρός στην Κρήτη Καιρός
    ΘΕΜΑ 103,1 LIVE
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
    • ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    • ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟ 103.1
    • ΚΡΗΤΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    • PODCASTS
    Κεντρικό Δελτίο
    ΘΕΜΑ LIVE
    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ
    Αρχική»Πρώτη Είδηση»Όλο το παρασκήνιο κι η επόμενη ημέρα στον ΒΟΑΚ μετά το άνοιγμα των τεχνικών προσφορών

    Όλο το παρασκήνιο κι η επόμενη ημέρα στον ΒΟΑΚ μετά το άνοιγμα των τεχνικών προσφορών

    22/12/2023, 12:54 πμ4 λεπτά ανάγνωση
    Share
    Facebook Twitter Pinterest Reddit WhatsApp Email
    Your browser does not support the video tag.

    Είναι γεγονός πως το τελευταίο διάστημα επιχειρείται μια πολλή μεγάλη προσπάθεια στο παρασκήνιο αναφορικά με το νέο Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, που όπως έχει αποκαλύψει το themakritis.gr. θα λέγεται κατ’ επιθυμία του πρωθυπουργού «Αυτοκινητόδρομος Κωνσταντίνου Μητσοτάκη». 

    Οι συζητήσεις γίνονται σε πολλά επίπεδα. Κατ’ αρχάς σε επίπεδο αεροδρομίου. Όπου οι εκπρόσωποι της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ η οποία και κατασκευάζει το αεροδρόμιο, έχουν δηλώσει πως δεν μπορούν να περιμένουν πολύ για να αποφασίσει η κυβέρνηση τι θα κάνει με την κατασκευή ή όχι του τούνελ στον συνδετήριο άξονα αεροδρομίου και ΒΟΑΚ. Την ίδια στιγμή ωστόσο, ο νέος δήμαρχος Μινωά Πεδιάδος Βασίλης Κεγκέρογλου, σε δηλώσεις του στο ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ ανέφερε πως τα έργα στο ύψος του τούνελ έχουν «παγώσει» με την ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ στην ουσία να δίνει μια σιωπηλή πίστωση χρόνου στην κυβέρνηση για να πάρει αποφάσεις, σε μια προσπάθεια να διευκολύνει συνολικά την αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής. 

    Στο μεταξύ, συζητήσεις γίνονται και στην Αθήνα και στο Μέγαρο Μαξίμου. Οι δηλώσεις Αρναουτάκηπερί επίσπευσης των διαδικασιών για το τμήμα από Χανιά μέχρι Ηράκλειο, αλλά και η κάλυψη που παρείχε στην κυβέρνηση αναφορικά με τις καθυστερήσεις για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη, μόνο τυχαίες δεν μπορούν να θεωρηθούν. 

    Εκτός αυτού, αρκετές δηλώσεις επί του θέματος έχει κάνει και ο Ευάγγελος Μυτιληναίος, ο οποίος γενικά δεν τοποθετείται πολύ. Η ανάδειξη του θέματος των καθυστερήσεων μέσα από το Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου, θεωρείται πολύ στοχευμένη, ενώ οι έμμεσες αιχμές περί μεθοδεύσεων, έχουν προβληματίσει αρκετά. 

    Ακόμα περισσότερο, έχουν προβληματίσει οι διαρροές περί συνάντησης Περιστέρη από την ΤΕΡΝΑ και Μυτιληναίου από την κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ – Μυτιληναίος στο Μέγαρο Μαξίμου, όπου σύμφωνα με πληροφορίες ο Ευάγγελος Μυτιληναίος φέρεται να αποχώρησε λέγοντας πως άλλα είχαν συμφωνηθεί στην αρχή. 

    Μέσα σε όλο αυτό το παζλ υπήρχαν και υπάρχουν πολλά χαμένα κομμάτια, τα οποία και αναζητούνται. Η κυβέρνηση όμως όφειλε να προλάβει την κρίση προτού μεγεθυνθεί.

    Έτσι λοιπόν προχώρησε χθες στο άνοιγμα των τεχνικών προσφορών του διαγωνισμού όπου και συμμετέχουν η ΑΚΤΩΡ μαζί με τον Μυτιληναίο, η ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ και η ΑΒΑΞ με την Meridiam. Για να καλύψει μάλιστα το κενό που έχει δημιουργηθεί το διάστημα των 7 μηνών που παρέμεναν κλειστές οι προσφορές, ζήτησε από τις εταιρίες να επεκτείνουν τις εγγυητικές επιστολές καλής εκτέλεσης έως και τις 7 Μαρτίου του 2024, κερδίζοντας ακόμα περισσότερο χρόνο. 

    Το … μπαλάκι στις εταιρίες 

    Μετά απ’ όλα αυτά, η κυβέρνηση δήλωσε πως από τη στάση των εταιριών θα εξαρτηθεί ο χρόνος που θα ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές, πετώντας ουσιαστικά το μπαλάκι στους εργολάβους. 

    Το θέμα όμως είναι πολύ περισσότερο σύνθετο, ειδικότερα μετά την δυσφορία που έχει εκφραστεί από τον Ευάγγελο Μυτιληναίο σε σχέση με την εξέλιξη του έργου. 

    Διότι στο διάστημα των 7 μηνών αυτών έχουν μεσολαβήσει έντονες αντιδράσεις και προβληματικές από την Περιφέρεια Κρήτης, τις τοπικές κοινωνίες και τουλάχιστον πέντε δήμους της Κρήτης από την ανατολή ως τη δύση της. Κι όπως έχει φανεί καθαρά, η τοπική κοινωνία σε καμία περίπτωση δεν θέλει την κατασκευή ενός νέου Βόρειο Οδικού Άξονα «Κωνσταντίνος Μητσοτάκης» έτσι όπως έχει ανακοινωθεί. 

    Οι … εκκρεμότητες 

    Η τοπική κοινωνία θέλει σε ένα πακέτο μέσα τις «προαιρέσεις» για το τμήμα από Χανιά έως Κίσσαμο και για το τμήμα από Άγιο Νικόλαο μέχρι Σητεία. Θέλει επίσης σοβαρές και ουσιαστικές παρακάμψεις σε Χανιά, Ρέθυμνο και Ηράκλειο. Θέλει απαντήσεις και τεχνικές λύσεις αναφορικά με τη διχοτόμηση του Ηρακλείου μεταξύ βορά και νότου. Κι ασφαλώς θέλει μία ολοκληρωμένη σύνδεση με το νέο Διεθνές Αεροδρόμιο Καστελίου και τη δημιουργία τούνελ μήκους τριών χιλιομέτρων. 

    Τίποτα απ’ όλα αυτά δεν έχει ρυθμιστεί όμως στις τεχνικές προσφορές που άνοιξαν χθες και τίποτα δεν έχει μπει στο τραπέζι ως προαπαιτούμενο. Γι’ αυτό ίσως και οι πολλές συζητήσεις των τελευταίων ημέρων. Γι’ αυτό και οι αντιδράσεις. Και προφανώς γι’ αυτό και η επτάμηνη σιωπή. Το ερώτημα είναι: Θα προχωρήσουν τα έργα προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και της Ανάπτυξης της Κρήτης ή θα επιβεβαιωθούν όλοι όσοι κάνουν λόγο για μια μεθοδευμένη προσπάθεια εξέλιξης του έργου κάτω από συγκεκριμένους όρους; 

    Κοινή χρήση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Email
    προηγουμενοΔημοσκόπηση PULSE: Ανεβαίνει το ΠΑΣΟΚ – Διχασμός για τα ομοφυλόφυλα ζευγάρια
    επομενο Πόσο νερό έχει πέσει στην Κρήτη

    σχετικα νεα

    Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σήμερα και αύριο – Κακοκαιρία Adel από την Πέμπτη – Ποιες περιοχές θα πλήξει

    25/11/2025, 2:16 μμ

    Ν. Αντωνόπουλος: «Μικρές οι αυξήσεις που διαφημίζει η κυβέρνηση»

    25/11/2025, 12:03 μμ

    Γ. Ματαλλιωτάκης: «Η Κρήτη διαθέτει πολλά επιστημονικά αντικείμενα»

    25/11/2025, 10:47 πμ

    Πέντε συλλήψεις για… οπλοστάσιο στο Ρέθυμνο!

    25/11/2025, 10:09 πμ

    Στη φυλακή για τη διπλή τραγωδία στον Μασταμπά

    25/11/2025, 8:51 πμ

    Με τεχνητή νοημοσύνη τα ραντεβού στο ΕΣΥ

    25/11/2025, 8:12 πμ
    Ροη ειδησεων

    Τρίτη 25/11/2025

    25/11/2025, 3:55 μμ

    Δημοπρατείται με 3,2 εκατ. ευρώ το έργο ανάπλασης και προστασίας της παραλίας της Αγίας Πελαγίας

    25/11/2025, 3:09 μμ

    «Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνεις», στις εκλογές της Νομαρχιακής Ηρακλείου

    25/11/2025, 2:57 μμ

    Το ανατριχιαστικό βίντεο για τις γυναικοκτονίες: Θύματα «ζωντανεύουν» με Τεχνητή Νοημοσύνη

    25/11/2025, 2:51 μμ

    Προχωρούν οι εργασίες κατασκευής της μονάδας της ΔΕΥΑΗ που θα παράγει επιπλέον 30.000 κυβικά νερού άρδευσης τη μέρα

    25/11/2025, 2:35 μμ

    Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σήμερα και αύριο – Κακοκαιρία Adel από την Πέμπτη – Ποιες περιοχές θα πλήξει

    25/11/2025, 2:16 μμ

    Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται την Παρτιζάν του Ομπράντοβιτς

    25/11/2025, 1:54 μμ
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Soundcloud
    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ

    Διεύθυνση: Οδός Η, Β.Ι.Π.Ε, 71408, Ηράκλειο Κρήτης
    Ταυτότητα

    επικοινωνια

    Email: [email protected]
    Τηλ: 2810 263260
    viber: 6972 272 278 (μόνο για μηνύματα)

    ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1

    Πρόγραμμα
    Live
    Όροι Χρήσης
    Πολιτική Απορρήτου

    Facebook Twitter Instagram SoundCloud YouTube
    • Home
    © 2025 ΘΕΜΑ ΚΡΗΤΗΣ 103,1 | All Rights Reserved

    Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

    Διαχείριση Συγκατάθεσης
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεις
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}