Η Eurobank αναδείχθηκε ως η «Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη» (Best Consumer Digital Bank in Western Europe) για έκτη διαδοχική χρονιά, ενώ απέσπασε και το βραβείο «Καλύτερης εμπειρίας χρήστη (UX) για Επιχειρήσεις», στο πλαίσιο των World’s Best Digital Bank Awards 2025 του Global Finance.
Συνολικά, η Τράπεζα τιμήθηκε με 17 σημαντικές διακρίσεις, τόσο για τις υπηρεσίες προς ιδιώτες όσο και προς επιχειρήσεις, επιβεβαιώνοντας τη συνέπεια, τη διαχρονική δέσμευση και το βάθος της ψηφιακής στρατηγικής της, με στόχο την αναβάθμιση της ψηφιακής εξυπηρέτησης και της σχέσης με τον πελάτη. Μεταξύ άλλων, αναδείχθηκε ως η «Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα στην Ελλάδα» για ιδιώτες και επιχειρήσεις, ενώ βραβεύθηκε και για την «Καλύτερη εφαρμογή mobile banking» στην Ελλάδα και στις δύο κατηγορίες πελατών.
Αναλυτικά, οι διακρίσεις της Eurobank περιλαμβάνουν τα εξής βραβεία, ανά κατηγορία πελατών και γεωγραφική περιοχή:
Ψηφιακές υπηρεσίες για επιχειρήσεις (Ελλάδα & Δυτική Ευρώπη)
Καλύτερη εμπειρία χρήστη (UX) σε διαδικτυακή πλατφόρμα στη Δυτική Ευρώπη
Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Επιχειρήσεις στην Ελλάδα
Καλύτερη εμπειρία χρήστη (UX) στην Ελλάδα
Καλύτερη εφαρμογή mobile banking στην Ελλάδα
Καλύτερες υπηρεσίες Trade Finance στην Ελλάδα
Καλύτερη Τράπεζα για Embedded Finance στην Ελλάδα
Καλύτερη πλατφόρμα για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (SMEs) στην Ελλάδα
Ψηφιακές υπηρεσίες για ιδιώτες (Ελλάδα & Δυτική Ευρώπη)
Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Ιδιώτες στην Ελλάδα
Καλύτερη εμπειρία χρήστη (UX) στην Ελλάδα
Καλύτερη εφαρμογή mobile banking στην Ελλάδα
Καλύτερη προσφορά online προϊόντων στην Ελλάδα
Καλύτερες υπηρεσίες Open Banking APIs στην Ελλάδα
Πιο Καινοτόμος Ψηφιακή Τράπεζα στην Ελλάδα
Καλύτερη προσφορά online προϊόντων στη Δυτική Ευρώπη
Πιο Καινοτόμος Ψηφιακή Τράπεζα στη Δυτική Ευρώπη
Οι νικητές των GlobalFinanceWorld’sBestDigitalBankAwards 2025 ξεχωρίζουν για την υπεροχή και αποτελεσματικότητα των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών τους, αποτελώντας πρότυπα καινοτομίας και ηγεσίας στον τραπεζικό κλάδο. Η επιλογή τους γίνεται από τη συντακτική ομάδα του Global Finance, σε συνεργασία με ειδική επιτροπή της Infosys, κορυφαίας εταιρείας στον τομέα της τεχνολογίας και των συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Η αξιολόγηση βασίζεται σε αυστηρά κριτήρια, όπως:
Στρατηγική προσέλκυσης και εξυπηρέτησης ψηφιακών πελατών
Επιτυχία στην προώθηση της χρήσης ψηφιακών υπηρεσιών
Ανάπτυξη της ψηφιακής πελατειακής βάσης
Ποικιλία και ποιότητα των προσφερόμενων προϊόντων
Απτά οφέλη από τις ψηφιακές πρωτοβουλίες
Σχεδιασμός και λειτουργικότητα ιστοσελίδας και εφαρμογών
H Eurobank είναι η μόνηελληνική συστημική τράπεζα που απέσπασε φέτος 17 διακρίσεις, γεγονός που υπογραμμίζει τη δέσμευσή της στην παροχή καινοτόμων, ασφαλών και λειτουργικών ψηφιακών υπηρεσιών, μέσω του Digital Factory, του agile κέντρου σχεδιασμού, ανάπτυξης και υλοποίησης ψηφιακών λύσεων, με έμφαση στην εμπειρία του πελάτη, την ταχύτητα και την ευελιξία.
Με σταθερό προσανατολισμό στην ποιότητα, η Eurobank επενδύει συστηματικά στην ψηφιακή τραπεζική, προσφέροντας στους πελάτες της ενιαία εμπειρία, υψηλή διαλειτουργικότητα και ταχύτητα εξυπηρέτησης. Οι διακρίσεις που έχει λάβει επιβεβαιώνουν τη συμβολή της στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τραπεζικού κλάδου.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.