Η τηλεφωνική γραμμή μπήκε σε εφαρμογή στα μέσα του Ιουλίου. Υπενθυμίζεται πως το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις και προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί έως τον Ιούνιο του επόμενου έτους. Στην πρώτη φάση εντάσσεται η ενημέρωση για εφημερίες και φαρμακεία, το κλείσιμο ραντεβού σε γιατρούς- και όπως είχε ανακοινωθεί- από τον Σεπτέμβριο θα ενσωματωθεί και η δυνατότητα ραντεβού σε νοσοκομεία.
Όποιος καλεί στην τηλεφωνική γραμμή μπορεί να προγραμματίσει ραντεβού σε όλες τις δομές της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, όλους τους συμβεβλημένους γιατρούς με τον ΕΟΠΥΥ, τους προσωπικούς γιατρούς, καθώς και τις δημόσιες δομές ψυχικής υγείας. Λειτουργεί επίσης ως “δίαυλος” ενημέρωσης των πολιτών για απογευματινά χειρουργεία, τις προληπτικές εξετάσεις μέσω του προγράμματος “Προλαμβάνω” και για τη διανομή των ακριβών φαρμάκων κατ’ οίκον. Η γραμμή καταγράφει επίσης τα παράπονα των πολιτών.
Πηγή: capital.gr
