Τα άμεσα μέτρα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο τμήμα Κισσάμου-Χανίων και Λινοπεράματα Ηρακλείου, παρουσίασε η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στα Χανιά.
Ο υπουργός Υποδομών Χρ. Δήμας δήλωσε πως πρόκειται για μία σημαντική ημέρα, «που από σήμερα κιόλας αρχίζουν να υλοποιούνται μέτρα οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ σε δύο συγκεκριμένα τμήματα».
Από το Κολυμπάρι μέχρι τα Χανιά και από τα Λινοπεράματα μέχρι τον ΧΥΤΑ Ηρακλείου. Τα μέτρα είναι αντίστοιχα με τα μέτρα οδικής ασφάλειας που έχουν εφαρμοστεί με μεγάλη επιτυχία στον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος, όπου υπήρξε θεαματική μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, αλλά και των σοβαρών τραυματισμων.
Η μέριμνα της πολιτείας είναι να μειωθούν όπως είπε ο υπουργός, τα τροχαία ατυχήματα και στον ΒΟΑΚ, «και για αυτό θα υπάρχουν 7 σημαντικές παρεμβάσεις στον ΒΟΑΚ μέχρι το τέλος του έτους. Από πλευράς της πολιτείας ισχύει ότι, ο σχεδιασμός συνολικά αφορά από την Κίσσαμο έως και τη Σητεία. Ήδη έχουμε το δημόσιο έργο που υλοποιείται από τον Άγιο Νικόλαο μέχρι και τη Νεάπολη, επίσης την σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα που είναι από Νεάπολη μέχρι Χερσόνησο», πρόσθεσε.
Και συνέχισε: «Στις 9 Μαΐου υπογράφτηκε η παραχώρηση από τα Χανιά μέχρι το Ηράκλειο. Το επόμενο χρονικό διάστημα θα ενεργοποιηθεί η προαίρεση από τα Χανιά έως την Κίσσαμο και ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα το κομμάτι από Παχιά Άμμο έως Σητεία, ώστε να υπάρχει πλήρης μελετητική ωριμότητα και σε αυτό το κομμάτι που είναι το τελευταίο κομμάτι που δεν έχει μελετητική ωριμότητα. Άρα ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και της πολιτείας είναι για έναν ΒΟΑΚ που θα ξεκινάει από την Κίσσαμο και θα καταλήγει στη Σητεία».
Ο υπουργός είπε επίσης ότι θα μπουν πάρα πολλά κολωνάκια στον ΒΟΑΚ διότι «η εμπειρία έχει δείξει ότι αν και στην αρχή υπήρχε σκεπτικισμός από την τοπική κοινωνία και τους δημάρχους, τώρα οι ίδιοι άνθρωποι είναι αυτοί που λένε μην βγουν τα κολωνάκια, θέλουμε να κρατηθούν διότι όχι μόνο έχουν βοηθήσει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, αλλά έχουν συμβάλλει σημαντικά στην καλύτερη ροή της κυκλοφορίας».
«Ναι, θα τοποθετηθούν κολωνάκια και θα μπουν νέες ρυθμίσεις στον ΒΟΑΚ και από σήμερα ξεκινούν τα πρώτα άμεσα μέτρα που θα αναπτύσσονται σε όλο το επόμενο χρονικό διάστημα. Θα ολοκληρωθούν σύντομα και από κει και πέρα όσο εξελίσσεται το έργο θα μετατοπίζονται τα έργα και θα γίνονται συνεχείς διορθώσεις και προσαρμογές ανάλογα με τις ανάγκες. Άρα από σήμερα μπαίνει στην καθημερινότητά μας, χρειάζεται όμως υπομονή από τους πολίτες, αλλά φτιάχνουμε έναν σύγχρονο, ασφαλή αυτοκινητόδρομο, που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες όλων», κατέληξε.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.